sobota 6. října 2012

Dragons: Riders of Berk

 Má nejoblíbenější animovaná pohádka v posledních letech je Jak vycvičit draka (How to train dragon) a nyní bych Vám chtěla představit seriál, který na celý film navazuje. Film, jež pojednává o tom, jak si Viking ochočí draka a stanou se nejlepšími přáteli, měl takový úspěch, že seriál je velmi žádaný.

Vždycky když jsem uvažovala nad tím, jak byl příběh původního filmu geniální, se mi v hlavě objevovala otázka toho, jak asi nadále vypadá jejich soužití? Jak vyřešili Vikingové problém s tím, že draci toho sní hodně? Kde berou takového jídla? Přece jen takový velký mazlíček prostě něco stojí.

My bychom to mohli třeba přirovnat tomu, kdybychom místo psů doma měli ochočenější medvědy. Asi bychom taky měli problémy s tím je živit, zabavit je, aby nedělali nepořádek, a našli jim náplň celého dne. Vemte si, že někdy je problém zabavit malé děti na celý den, a když je člověk nezabaví, většinou něco provedou. A draci vlastně takové velké děti jsou. A na ty to mé uváhy a myšlenky se pravděpodobně tvůrci sriálu zaměřili.

Bohužel jsem nenalezla žádný český server, kde byste seriál mohli shlédnout s titulky, ale co si budeme povídat, oni tam toho moc nenamluví a většina věcí se dá prostě domyslet, takže jestli máte chuť se pustit do nových dobrodružství s Bezzubkou, máte možnost Zde.

A jestli jste ještě film neviděli, můžete si ho stáhnout třeba zde .

A nakonec mám pro Vás ještě jeden malý dárek a to je Vánoční vydání k filmu a to naleznete zde .

5 komentářů:

  1. hm seriál.. film a vánoční bonus jsem viděla a Bezzubku si přímo zamilovala .. letos v listopadu by měl od tvůru Jak vycvičit draka vyjít film legendární parta....nevypadá zas tak špatně ..aspoň podle mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Objevila jsem díky televiznímu programu ještě dva bonusy... žádný sice není v češtině ale našla jsem aspoň anglicky s anglickými titulky. Je to: Book of Dragons http://www.youtube.com/watch?v=adBl_4liz_o a Legend of the BoneKnapper Dragon http://www.youtube.com/watch?v=7092F4MVjVo&feature=related . Tu legendu jsem už viděla a strašně se mi líbila ;). Taky jsem četla že v roce 2014 bude 2 díl Jak vycvičit draka a o rok později snad i třetí... :)

    OdpovědětVymazat