úterý 31. července 2012

Zkrocení zlé ženy vs. Deset důvodů proč tě nenávidím


Letní Shakespearovské slavnosti se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších divadelním festivalem v Praze. Ani mne letos neminulo jejich navštívení a odnesla jsem si zajímavý zážitek z moderního zpracování Zkrocení zlé ženy od Shakespeara.

Musím podotknout, že jsem originální dílo od Shakespeara nečetla, takže jsem ani netušila, jaká je pravá dějová linie. Ale tuším, že dost podobná jako originální. Jen byla dodána několika současnýma hláškami, moderními tanci a hudbou. No, nemůžu hlavně opomenout výstup s motorovou pilou. To teprve pak valíte oči.

Ale jak jsem tam seděla, pokaždé s jménem Bianca se mi vybavoval jeden z mých oblíbených filmů - Deset důvodů proč tě nenávidím. Je jasné, že původní zpracování asi bylo inspirováno Shakespearem, ale film v každém z nás vždycky zanechá příjemný zážitek. A podání na Shakespearovských slavnostech není zdaleka tak dobré, ale má své kouzlo.

Pokud máte možnost navštívit Shakespearovské slavnosti, neváhejte. Je to kulturní zážitek, jenž byste měli absolvovat, a jestli jste neviděli film, můžete se na něj podívat. Snad si ho oblíbíte stejně jako já:

 

Žádné komentáře:

Okomentovat